BLF afholder workshop om effektivisering af leverandørernes markedsføringsbidrag i butikkerne.
21-04-2004
Leverandørerne har længe næret et højt ønske om at få effektiviseret de markedsføringsbidrag, der ofte er en del af samarbejdsaftalerne mellem leverandørerne og detailkæderne.
Bidragene skal bruges til at skabe vækst ude i butikkerne – men der er brug for nytænkning på området. Derfor afholder BLF og Gordios Retail Consulting en workshop med en række eksperter fra dagligvarehandlen.
Et af hovedpunkterne er brugen af tilbudsaviser, som udgør en voksende post i markedsføringstilskuddene. Erhvervsforskere og brancheeksperter analyserer og giver gode råd om bl.a. brug og kampagneeffektivitet af aviserne
Der afholdes workshop i Køge den 11. maj og i Ry den 26 maj.
-mir.
Tysk kvalitets tagtegl
Fremtidens grønne indeklimaløsning
Akustiske loftsystemer der sikrer god lyd og økonomiske løsninger
Læs november 2022 udgaven her
Læs juni 2022 udgaven her
Nedbrydning og Miljøsanering
Quickguide – Vinduer – VinduesIndustriens oversigt over love og regler
Olie-, benzin- og fedtudskillere i armeret beton af høj kvalitet.
Alt i isolering
Professionelle befæstigelse og fastgørelsesprodukter
BygTek.dk bringer her et udpluk af de i Statstidende registrerede konkurser i byggebranchen de seneste uger
Lappeløsning på lappeløsning viser, at politikernes mange smukke ord reelt ikke følges op af handling
Fagbevægelsen på tværs af EU har indledt en kampagne mod social dumping ved hjælp af udenlandsk arbejdskraft
Fristelsen til bare at grave videre er meget stor. Konsekvenserne af at oplyse det til myndighederne er både økonomiske og indebærer forsinkelser af byggeriet