UgensErhverv.dk

Markedsføringsbidrag skal skabe vækst

BLF afholder workshop om effektivisering af leverandørernes markedsføringsbidrag i butikkerne.

21-04-2004

Leverandørerne har længe næret et højt ønske om at få effektiviseret de markedsføringsbidrag, der ofte er en del af samarbejdsaftalerne mellem leverandørerne og detailkæderne.
Bidragene skal bruges til at skabe vækst ude i butikkerne – men der er brug for nytænkning på området. Derfor afholder BLF og Gordios Retail Consulting en workshop med en række eksperter fra dagligvarehandlen.
Et af hovedpunkterne er brugen af tilbudsaviser, som udgør en voksende post i markedsføringstilskuddene. Erhvervsforskere og brancheeksperter analyserer og giver gode råd om bl.a. brug og kampagneeffektivitet af aviserne
Der afholdes workshop i Køge den 11. maj og i Ry den 26 maj.
-mir.

Seneste nyt

Mest læste

Brochurer

Uge 20: Ugens konkurser i byggeriet (2)

Uge 20: Ugens konkurser i byggeriet (2)

BygTek.dk bringer her et udpluk af de i Statstidende registrerede konkurser i byggebranchen den seneste uge

Tre stadionprojekter siet fra i Aarhus

Tre stadionprojekter siet fra i Aarhus

De seks arkitekt-hold i projektkonkurrencen om et nyt fodboldstadion i Aarhus er blevet til tre. De skal nu bearbejde deres projektforslag, før man peger på en endelig vinder til november.

Vinduesshoppere lader sig ikke spise af

Vinduesshoppere lader sig ikke spise af

Både de professionelle og de private kunder i byggemarkedet stiller store krav til de ansattes viden om blandt andet vinduer og døre. Det er baggrunden for et undervisningskoncept fra vinduesproducent i Farsø

Trods flere tiltag: Ingen forbedring i skolernes indeklima siden 2009

Trods flere tiltag: Ingen forbedring i skolernes indeklima siden 2009

CO2-niveauet i danske klasselokaler har ikke har ændret sig nævneværdigt siden 2009. En undersøgelse viser samtidig for første gang i meget stor skala, at den dårlige luftkvalitet påvirker både elevernes trivsel og koncentrationsevne