UgensErhverv.dk

Markedsføringsbidrag skal skabe vækst

BLF afholder workshop om effektivisering af leverandørernes markedsføringsbidrag i butikkerne.

21-04-2004

Leverandørerne har længe næret et højt ønske om at få effektiviseret de markedsføringsbidrag, der ofte er en del af samarbejdsaftalerne mellem leverandørerne og detailkæderne.
Bidragene skal bruges til at skabe vækst ude i butikkerne – men der er brug for nytænkning på området. Derfor afholder BLF og Gordios Retail Consulting en workshop med en række eksperter fra dagligvarehandlen.
Et af hovedpunkterne er brugen af tilbudsaviser, som udgør en voksende post i markedsføringstilskuddene. Erhvervsforskere og brancheeksperter analyserer og giver gode råd om bl.a. brug og kampagneeffektivitet af aviserne
Der afholdes workshop i Køge den 11. maj og i Ry den 26 maj.
-mir.

Brochurer

Byggeskader opdages tidligere end før

Byggeskader opdages tidligere end før

Byggeskadefondens årsberetning for 2024 viser, at byggeskader opdages tidligere end før - friske tal på svigt og skader i alment boligbyggeri

Logistikcenter hædres igen for sin CSR-indsats

Logistikcenter hædres igen for sin CSR-indsats

Brødrene Dahls 20 meter høje logistikcenter i Randers er ikke kun et fysisk pejlemærke i byen, men også et fyrtårn inden for arbejdet med CSR

Byggegenbrug: De spørger, hvornår vi åbner en butik mere!..

Byggegenbrug: De spørger, hvornår vi åbner en butik mere!..

Dansk Røde Kors har åbnet sin femte butik med genbrug af byggematerialer – og flere er på vej i samarbejde med lokale håndværkere

Ny lov er en hilsen fra helvede til byggebranchen

Ny lov er en hilsen fra helvede til byggebranchen

Lov om selektiv nedrivning stiller byggebranchen over for mindst to udfordringer, der skal løses, før der for alvor kommer fart på udviklingen med genanvendelse af byggematerialer