BLF afholder workshop om effektivisering af leverandørernes markedsføringsbidrag i butikkerne.
21-04-2004
Leverandørerne har længe næret et højt ønske om at få effektiviseret de markedsføringsbidrag, der ofte er en del af samarbejdsaftalerne mellem leverandørerne og detailkæderne.
Bidragene skal bruges til at skabe vækst ude i butikkerne – men der er brug for nytænkning på området. Derfor afholder BLF og Gordios Retail Consulting en workshop med en række eksperter fra dagligvarehandlen.
Et af hovedpunkterne er brugen af tilbudsaviser, som udgør en voksende post i markedsføringstilskuddene. Erhvervsforskere og brancheeksperter analyserer og giver gode råd om bl.a. brug og kampagneeffektivitet af aviserne
Der afholdes workshop i Køge den 11. maj og i Ry den 26 maj.
-mir.
Læs det nyeste om vinduer. Udgives i samarbejde med VinduesIndustrien
Nedbrydning og Miljøsanering
Tagdækkernes faldsikringssystem
Læs september 2023 udgaven her
Individuel design og høj kvalitet til indvendige døre – dansk producerede
Professionelle befæstigelse og fastgørelsesprodukter
Akustiske loftsystemer der sikrer god lyd og økonomiske løsninger
Energieffektive luftbehandlings-løsninger. Ideelt og kontrolleret klima
Individuelle trætrapper siden 1972. Smukt og funktionelt dansk design.
Arbejdsbelysning til professionelle håndværkere
BygTek.dk bringer her et udpluk af de i Statstidende registrerede konkurser i byggebranchen de seneste uger
Mange boligejere vil renovere deres badeværelse, men nu strammes reglerne om gør-det-selv folket, når det gælder, hvad man selv må udføre
Klima-, energi- og forsyningsminister Lars Aagaard (M) har i en skrivelse orienteret Folketinget om sagsbehandlingsstop for træpillefyr i skrotningsordningen
Forsvarsministeren bedt redegøre for den øjensynligt udbredte praksis i Forsvaret med ikke at betale regninger til tiden