BLF afholder workshop om effektivisering af leverandørernes markedsføringsbidrag i butikkerne.
21-04-2004
Leverandørerne har længe næret et højt ønske om at få effektiviseret de markedsføringsbidrag, der ofte er en del af samarbejdsaftalerne mellem leverandørerne og detailkæderne.
Bidragene skal bruges til at skabe vækst ude i butikkerne – men der er brug for nytænkning på området. Derfor afholder BLF og Gordios Retail Consulting en workshop med en række eksperter fra dagligvarehandlen.
Et af hovedpunkterne er brugen af tilbudsaviser, som udgør en voksende post i markedsføringstilskuddene. Erhvervsforskere og brancheeksperter analyserer og giver gode råd om bl.a. brug og kampagneeffektivitet af aviserne
Der afholdes workshop i Køge den 11. maj og i Ry den 26 maj.
-mir.
Læs november 2023 udgaven her
Arbejdsbelysning til professionelle håndværkere
Læs det nyeste om vinduer. Udgives i samarbejde med VinduesIndustrien
Læs september 2023 udgaven her
Markedsledende i afvandingsteknik
Byggeskadefondens årsberetning for 2024 viser, at byggeskader opdages tidligere end før - friske tal på svigt og skader i alment boligbyggeri
Brødrene Dahls 20 meter høje logistikcenter i Randers er ikke kun et fysisk pejlemærke i byen, men også et fyrtårn inden for arbejdet med CSR
Dansk Røde Kors har åbnet sin femte butik med genbrug af byggematerialer – og flere er på vej i samarbejde med lokale håndværkere
Lov om selektiv nedrivning stiller byggebranchen over for mindst to udfordringer, der skal løses, før der for alvor kommer fart på udviklingen med genanvendelse af byggematerialer