UgensErhverv.dk

Markedsføringsbidrag skal skabe vækst

BLF afholder workshop om effektivisering af leverandørernes markedsføringsbidrag i butikkerne.

21-04-2004

Leverandørerne har længe næret et højt ønske om at få effektiviseret de markedsføringsbidrag, der ofte er en del af samarbejdsaftalerne mellem leverandørerne og detailkæderne.
Bidragene skal bruges til at skabe vækst ude i butikkerne – men der er brug for nytænkning på området. Derfor afholder BLF og Gordios Retail Consulting en workshop med en række eksperter fra dagligvarehandlen.
Et af hovedpunkterne er brugen af tilbudsaviser, som udgør en voksende post i markedsføringstilskuddene. Erhvervsforskere og brancheeksperter analyserer og giver gode råd om bl.a. brug og kampagneeffektivitet af aviserne
Der afholdes workshop i Køge den 11. maj og i Ry den 26 maj.
-mir.

Brochurer

Byg din egen elbil

Byg din egen elbil

Hvorfor ikke bare gå direkte til prisen helt fra start? For der er sket noget med Opels Combo-e program i den korte periode, fra vi afhentede testbilen til nu, hvor bilens indtryk skal anmeldes

Arbejdsskadesystem står over for opstramning

Arbejdsskadesystem står over for opstramning

Et meget bredt flertal i Folketinget er blevet enige om at styrke og forbedre arbejdsskadesystemet.

Gazellevirksomhed vinder rensning af 100 kilometer hovedstadske tagrender

Gazellevirksomhed vinder rensning af 100 kilometer hovedstadske tagrender

Danske Nanostone har landet en omfattende serviceaftale med Københavns Kommune. Med aftalen, der løber over fire år, skal virksomheden rense 100 kilometer københavnske tagrender om året

Debat: Gør som i Sverige – drop bureaukratiet

Debat: Gør som i Sverige – drop bureaukratiet

Formand for Træ i Byggeriet , Martin Tholstrup, opfordrer bl.a. til, at man indfører en 90 minutters brandmodstandsklasse for træbyggerier i fem til otte etager