BLF afholder workshop om effektivisering af leverandørernes markedsføringsbidrag i butikkerne.
21-04-2004
Leverandørerne har længe næret et højt ønske om at få effektiviseret de markedsføringsbidrag, der ofte er en del af samarbejdsaftalerne mellem leverandørerne og detailkæderne.
Bidragene skal bruges til at skabe vækst ude i butikkerne – men der er brug for nytænkning på området. Derfor afholder BLF og Gordios Retail Consulting en workshop med en række eksperter fra dagligvarehandlen.
Et af hovedpunkterne er brugen af tilbudsaviser, som udgør en voksende post i markedsføringstilskuddene. Erhvervsforskere og brancheeksperter analyserer og giver gode råd om bl.a. brug og kampagneeffektivitet af aviserne
Der afholdes workshop i Køge den 11. maj og i Ry den 26 maj.
-mir.
Læs september 2023 udgaven her
Markedsledende i afvandingsteknik
Læs det nyeste om vinduer. Udgives i samarbejde med VinduesIndustrien
Arbejdsbelysning til professionelle håndværkere
Læs november 2023 udgaven her
Fremover skal der meget mere til for at opnå en DGNB-certificering – også mere end de nye CO2-krav i bygningsreglementet. Antallet af kriterier, som en bygning måles på i DGNB, reduceres fra 36 til 14
BygTek.dk bringer her et udpluk af de i Statstidende registrerede konkurser i byggebranchen de seneste uger
Arbejdsgiverne svigter totalt løfter om lærepladser. 3F foreslår højere bøder til arbejdsgivere, der ikke opretter lærepladser. Pengene skal udbetales til arbejdsgivere, der opretter flere lærepladser, end de som minimum skal
Scandi Byg var død og begravet, men genopstår nu som en integreret del af Nordic Wood Industries. Her skal Scandi Byg håndtere, hvad Nordic Wood Industries selv kalder 'mindre komplekse sager'. 85 ud af 200 tidligere medarbejdere er genansat