UgensErhverv.dk

Markedsføringsbidrag skal skabe vækst

BLF afholder workshop om effektivisering af leverandørernes markedsføringsbidrag i butikkerne.

21-04-2004

Leverandørerne har længe næret et højt ønske om at få effektiviseret de markedsføringsbidrag, der ofte er en del af samarbejdsaftalerne mellem leverandørerne og detailkæderne.
Bidragene skal bruges til at skabe vækst ude i butikkerne – men der er brug for nytænkning på området. Derfor afholder BLF og Gordios Retail Consulting en workshop med en række eksperter fra dagligvarehandlen.
Et af hovedpunkterne er brugen af tilbudsaviser, som udgør en voksende post i markedsføringstilskuddene. Erhvervsforskere og brancheeksperter analyserer og giver gode råd om bl.a. brug og kampagneeffektivitet af aviserne
Der afholdes workshop i Køge den 11. maj og i Ry den 26 maj.
-mir.

Seneste nyt

Mest læste

Brochurer

Konkurser i byggeriet (Uge 38/2024 -1)

Konkurser i byggeriet (Uge 38/2024 -1)

BygTek.dk bringer her et udpluk af de i Statstidende registrerede konkurser i byggebranchen de seneste uger

Skruen strammes om ”gør-det-selv” renovering af badeværelser

Skruen strammes om ”gør-det-selv” renovering af badeværelser

Mange boligejere vil renovere deres badeværelse, men nu strammes reglerne om gør-det-selv folket, når det gælder, hvad man selv må udføre

Stop for tilskud til varmepumper for boliger med træpillefyr

Stop for tilskud til varmepumper for boliger med træpillefyr

Klima-, energi- og forsyningsminister Lars Aagaard (M) har i en skrivelse orienteret Folketinget om sagsbehandlingsstop for træpillefyr i skrotningsordningen

Tusinder af ubetalte regninger i Forsvaret

Tusinder af ubetalte regninger i Forsvaret

Forsvarsministeren bedt redegøre for den øjensynligt udbredte praksis i Forsvaret med ikke at betale regninger til tiden