UgensErhverv.dk

Irriterer kunderne

Ny undersøgelse viser, at kundevogne har stor betydning.

02-03-2004

En defekt kundevogn ødelægger ikke blot indkøbsoplevelsen for kunden, den efterlader også et dårligt indtryk, og så kan den i sidste ende være en dyr fornøjelse for butikken.

Nu bekræfter en undersøgelse i Forbrugerpanelet Danmark under Retail Institute Scandinavia, at kundevognens egenskaber er af væsentlig betydning. For over 70% af undersøgelsens deltagere er vognens køreegenskaber vigtige, og mere end 60% lægger stor vægt på, at vognene også er rene.
-po

Seneste nyt

Mest læste

Brochurer

Konkurser i byggeriet (Uge 5/2023 - 1)

Konkurser i byggeriet (Uge 5/2023 - 1)

BygTek.dk bringer her et udpluk af de i Statstidende registrerede konkurser i byggebranchen de seneste uger

Byggeskandale: Budget overskredet med over 175 procent på Niels Bohr byggeri

Byggeskandale: Budget overskredet med over 175 procent på Niels Bohr byggeri

Oprindelige bevilling var cirka 1,8 milliarder kroner. Det endelige resultat bliver ifølge Transportministeriet på cirka 5,0 milliarder kroner. Voldgiftssager med erstatningskrav på 1,6 milliarder kroner mod entreprenører er ikke afgjort

Unødvendig langstrakt og bureaukratisk proces

Unødvendig langstrakt og bureaukratisk proces

Videncenter for Cirkulær Økonomi i Byggeriet (VCØB) opfordrer til, at det offentlige går forrest med krav om at bygge ud fra cirkularitet, totaløkonomi og CO2-besparelser.

København jubler over faldende Byggesagsbehandlingstider

København jubler over faldende Byggesagsbehandlingstider

Teknik- og miljøborgmesteren i Københavns Kommune skyder skylden for lange sagsbehandlingstider på en mangelfuld udrulning af BR 18 uden de nødvendige vejledninger til borgere og kommuner, men glæder sig over en reduceret sagspukkel